............. ခ်စ္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ပူေဆြးျခင္း..၊လြမ္းေဆြးျခင္း..၊သတိရတမ္းတျခင္း...တို႔အား ေႏြဦးတြင္ တိုက္ခတ္ေသာ ေလေျပကဲ့သို႔ ေျပေပ်ာက္ပါေစလို႔ ေႏြေလေျပမွ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.......... ...........

Wednesday 16 April 2008

အလင္းေရာင္......

သူမအခ်စ္ေတြ.....
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ နည္းေနခဲ့ရင္ေတာင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္ေနမယ္...........။
သူမခံစားခ်က္တိုင္း ........
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မဟုတ္မွန္းသိေနခဲ့ရင္ေတာင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္ေနမယ္......။
သူမထားခဲ့တဲ့ အနာဂတ္ထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္ မရိွေနခဲ့ရရင္ေတာင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္ေနမယ္......။
သူမရဲ့အသံ ၊ သူမရဲ့ တံု႕ျပန္မူေတြ
အသက္မပါေတာ့ရင္ေတာင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကိုခ်စ္ေနမယ္.......။
ေလာကၾကီးကို အံ့တုျပီးရင္ဆိုင္ဖို႔
သူမအတြက္ခြန္အားသစ္ေတြ
အျမဲတမ္း လန္းဆန္းေနရမယ္.....။
ခ်စ္တယ္......ခ်စ္တယ္.....အရမ္းခ်စ္တယ္......
အခ်စ္မွာ ခ်စ္ေနျခင္းကပဲ
အဓိကလို႔ ခံယူထားတဲ့
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ရင္ခြင္တစ္စံုအတြက္
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ အလင္းေရာင္ဆိုတာ........ဘာလဲ..........။

No comments: